FacebookПідписатися на RSS

Правила поведінки для учнів закладу

І. Права та обов’язки учасників освітнього процесу

1. Учасники освітнього процесу мають право на:

- навчання впродовж життя та академічну мобільність;

- індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти;

- якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

- отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування);

- користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;

- особисту участь у громадському самоврядуванні та управлінні закладом освіти;

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

2. Учасники освітнього процесу зобов’язані:

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності);

- повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

3. Здобувачі освіти мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.

ІІ. Загальні правила поведінки учасників освітнього процесу

-дотримуватися правил ввічливості;

-одяг має бути чистим і охайним;

-приходити до закладу освіти з виконаним домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків;

-проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших, звертатися один до одного та педагогів шанобливо;

-здобувачі освіти повинні виконувати правила безпеки життєдіяльності, правила поведінки в кабінеті інформатики, правила поведінки під час перерв та у їдальні;

-йти із закладу освіти та його території до завершення навчальних занять можна лише з дозволу вчителів за узгодження з батьками.

-дотримуватися правил безпеки під час занять;

-охайно і обережно використовувати навчальне, спортивне, протипожежне обладнання, шкільне майно, дбати про чистоту та порядок на прилеглій до закладу території ;

-піклуватись про збереження шкільного майна, приміщень, підручників та особистих речей,дбаєти про чистоту і порядок у закладі освіти і на прилеглій території території;

- здобувачі освіти не мають права пропускати заняття без поважних причин;

-здобувачі освіти не мають права знаходиться в приміщенні закладу після закінчення навчальних занять або позакласних заходів без дозволу працівників закладу;

-здобувачі освіти , які знайшли загублені або забуті речі повинні здати їх черговому адміністратору або класному керівнику.

ІІІ. Правила поведінки під час перерви:

Під час перерви здобувачі освіти зобов’язані прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

Під час перерви є неприпустимим:

-бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях, кататися на перилах;

-штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;

-сваритися між собою, з’ясовувати стосунки за допомогою сили, битися.

ІV. Правила поведінки в їдальні:

- виконувати вимоги вчителів, працівника їдальні і дотримуватися черги; -дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно;

- шанобливо ставитися до працівника їдальні та дбайливо ставитися до майна шкільної їдальні;

-після прийому їжі забрати зі столу посуд;

-неприпустимо перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі,виносити їжу і напої за межі їдальні;

-розмовляти під час їди треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.

V. Правила поведінки на уроках:

-здобувачі освіти приходять до закладу за 10-15 хвилин до початку навчальних занять, займають свої робочі місця, готують все необхідне навчальне приладдя до уроку;

-запізнюватися на уроки без поважних причин неприпустимо;

-під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитися, відволікати інших від уроку;

-не дозволяється виходити з класу без дозволу вчителя;

-урок закінчується після дзвінка. Тільки після цього здобувачі освіти можуть йти на перерву;

-здобувачі освіти повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.

-на уроках уважно слухати, не заважати, працювати у зошитах та біля дошки,виконувати домашні завдання,серйозно ставитись до навчання; -шанобливо спілкуватися з усіма учасниками освітнього процесу;

-під час уроку не можна вживати їжу та напої, жувати жуйку;

-дбайливо ставитися до підручників та зошитів, зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків так і після їх закінчення;

-неприпустимо користуватися мобільними телефонами та гаджетами під час проведення уроків.

VI. На території та в приміщеннях закладу освіти забороняється:

-приносити до закладу та на його територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом медичні препарати, наркотичні речовини, вибухонебезпечні предмети (в тому числі петарди), зброю (в т.ч. ножі), газові балончики і балончики з фарбою, сигарети , слабоалкогольні та алкогольні напої;

-вживати нецензурні вислови;

-грати в азартні ігри;

-брати та використовувати без дозволу чужі речі;

-залишати територію закладу освіти без дозволу класного керівника або чергового адміністратора;

-здобувачі освіти не мають права скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих;

-без дозволу відчиняти вікна, сидіти на підвіконні, радіаторах опалення;

-цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у закладі освіти та за його межами;

-не дозволяється паління у закладі освіти та на його території.

УІ.Відповідальність за порушення правил поведінки

Здобувачі освіти , що припустилися порушень, визначених даними Правилами поведінки, можуть бути притягнені до відповідальності громадського характеру на шкільному рівні, у разі потреби – у присутності батьків (осіб, що їх замінюють), із залученням фахівців спеціальних установ, служб, організацій, з якими взаємодіє заклад.

За порушення цих Правил та Статуту школи учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:

– усне зауваження;

– запис зауваження в щоденник;

– виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики;

– відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками.

Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є обов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться школою.

Кiлькiсть переглядiв: 66

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.