FacebookПідписатися на RSS

Усі «гарячі лінії» працюють анонімно, безкоштовно:

  • Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116000;
  • Національна дитяча «гаряча лінія»0800 500-225(зі стаціонарного телефону, працює з 12.00 до 16.00),116 111(з мобільного телефону).
  • Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0800500-335(зі стаціонарного телефону),116 123(з мобільного телефону).
  • Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультуванню мігрантів 0800505-501(зі стаціонарного телефону),527(з мобільного телефону)
  • Цілодобова консультаційна лінія щодо безпеки дітей в інтернеті 1545 (далі обрати 3);
  • Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
  • Уповноважений Президента України з прав дитини 0 44 255 76 75;
  • Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213103;
  • Національна поліція України 102.

Порядок подання та розгляду заяв

про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти


  1. Заяву або повідомлення про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
  2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  3. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .
  4. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
  5. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
  6. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  7. Якщо випадок цькування був одноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
  8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  9. Здобувач освіти, його батьки або особи, що їх заміщують може самостійно звернутись до уповноважених органів:
  • до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді;
  • Національної поліції України;
  • Центру надання безоплатної правової допомоги.

В такому разі після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

Кiлькiсть переглядiв: 248

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.